În ceea ce priveşte reţeta, reprezentanţii Danone susţin că noile iaurturi vor conţine doar lapte şi fermenţi.
Proiectul de relansare a portofoliului Danone a fost unul complex, implementarea acestuia derulându-se pe parcursul a 8 luni și implicând o echipă de 50 de oameni din zona de producție și zona tehnică.
“ Acum 16 ani când am început să producem iaurturi în România, am stabilit noi standarde pe piață și am reușit să atragem noi consumatori către categoria de iaurturi. Acum ducem aceste standarde mai departe, răspunzând astfel așteptărilor consumatorilor noștri de a inova în permanență, în calitate de lider al pieței de iaurturi. Am investit peste 340 de milioane de lei în operațiunile noastre locale, iar această nouă investiție dovedește încrederea noastră în potențialul de dezvoltare al pieței românești, dar și dedicarea noastră de a continua să creăm valoare în Romania, prin investițitiile constante în fabrica noastră, în iaurturile Danone precum și în cauze sociale,” a declarat Dieter Schulz, Director General Danone pentru Europa de Sud Est.
Fabrica Danone din București procesează aproximativ 50 milioane de litri de lapte în fiecare an, o parte din această cantitate provenind de la ferme românești cu care Danone este partener încă din primul an de producție în România. Producătorul a sprijinit dezvoltarea fermelor românesti prin programe dedicate, cu o valoare cumulată de peste 30 milioane de lei, în ultimii 10 ani .
Danone este liderul pieței atât pe segmentul “iaurturi”, cu o cotă de piață de peste 50%. Compania are în portofoliu peste 90 de sortimente, realizate în majoritate în fabrica din București, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Compania Danone România face parte din Grupul Danone, prezent în 140 de ţări, deţinând locul 1 în lume în fabricaţia de produse lactate proaspete şi locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate şi alimentaţiei pentru bebeluşi. Grupul a înregistrat în 2014 vânzări de peste 20 de miliarde de euro.