Potrivit sitului aeroportului Newark (New Jersey), cursa SQ22 a sosit la ora locală 05.29 (09.29 GMT), după ce decolase din Singapore la ora locală 23.37, petrecând în aer 17 ore şi 52 de minute.
Durata acestei curse a fost puţin mai mică decât durata teoretică a zborului, ce fusese estimată la 18 ore şi 25 de minute. În teorie, cursa New York – Singapore este puţin mai lungă decât traseul invers.
Odată cu acest nou zbor, Singapore Airlines a reluat primul loc în clasamentul celor mai lungi zboruri. Acest loc era deţinut până acum de legătura aeriană asigurată de compania Qatar Airlines între Auckland şi Doha.
Totuşi, nu a fost pentru prima dată când compania asiatică a propus acel traseu. Ea l-a asigurat timp de nouă ani, înainte de a-l abandona în 2013, după ce creşterea puternică a preţului petrolului a făcut-o să îşi piardă rentabilitatea.
Pe atunci, compania folosea un A340-500, un avion cu patru motoare, mult mai „gurmand” din punct de vedere al consumului în comparaţie cu avionul ce a realizat vineri această cursă, un model produs de Airbus, A350-900 ULR.
Grupul Airbus a livrat companiei Singapore Airlines în luna septembrie primul său model A350 -900 ULR, care consumă cu 25% mai puţin carburant decât predecesorii săi.