Marco Aldany, varianta spaniola a Gett’s Hair Style se pregateste sa intre pe piata romaneasca, relateaza presa internationala. Compania spaniola si-a propus triplarea cifrei de afaceri si un milion de centre de infrumusetare in portofoliu, in urmatorii sapte ani. Marco Aldany intentioneaza sa se listeze si la Bursa din Spania. Intre timp plaurile spaniolilor prevad deschiderea a opt centre in Portugalia, unde se situeaza pe locul doi in preferintele lusitanilor, sase i
Marco Aldany, varianta spaniola a Gett’s Hair Style se pregateste sa intre pe piata romaneasca, relateaza presa internationala. Compania spaniola si-a propus triplarea cifrei de afaceri si un milion de centre de infrumusetare in portofoliu, in urmatorii sapte ani. Marco Aldany intentioneaza sa se listeze si la Bursa din Spania.
Intre timp plaurile spaniolilor prevad deschiderea a opt centre in Portugalia, unde se situeaza pe locul doi in preferintele lusitanilor, sase in America Centrala si inaugurari de centre de frumusete anul acesta in Romania, Polonia si Bulgaria.
“Potentialul nostru de dezvoltare este infinit. Pentru urmatorii sapte ani investitiile noastre se vor ridica la 60 milioane de euro” declara Alejandro Fernandez Luego, Communication manager Marco Aldany pentru El Pais.
O preocupare majora pentru Marco Aldany o reprezinta pregatirea personalului, capitol la care spanioli ar putea avea probleme pe piata romaneasca.
Marco Aldany a avut anul trecut o cifra de afaceri de 70 de milioane de euro si la sfarsitul anului 2007 numarul angajatilor va totaliza 3000 de angajati. In Spania, compania are 340 de centre de infrumusetare, trei sferturi dintre acestea fiind investitii proprii, restul francize. Pe piata romaneasca principalii competitori vor fi Gett’s Hair Style si Miko Beauty Center.
Sursa: Capital 29 Mai 2007