Cel mai mare retailer portughez de haine pentru femei, Lanidor, va deschide primul magazin în România, în centrul comercial Park Lake, în luna septembrie. Unitatea va avea o suprafață de 125 metri pătrați și va fi situată la etajul 1 al mall-ului.
Brandul Lanidor va intra în România sub formă de franciză, deținută de către firma QAZ Fashion Retail. Planurile companiei vizează deschiderea a cel puțin două magazine Lanidor pe an, în cele mai populare centre comerciale din București și din țară.
”Am vrut să aducem în România un brand cosmopolit, care se adresează femeilor puternice, moderne, care pun accent pe detalii și design special, femeilor care se imbracă în tendințe și care aleg să poarte culori și materiale deosebite”, spune Adrian Dumitrescu, managing partner, QAZ Fashion Retail.
Retailerul Lanidor a fost fondat în 1966, în Portugalia, și face parte din grupul cu același nume, grup care mai deține brandurile Globe (brand de lux, lansat în Spania și achiziționat ulterior de compania portugheză), Quebramar (linie de îmbrăcăminte men’s casual, actualmente având și o linie pentru femei), Casa Batalha (brand de accesorii, cel mai vechi din Portugalia, datând din 1635) și Companhia do Campo (brand home decor). În toți acești ani, Lanidor s-a extins pe noi segmente, în prezent, având șapte concepte inovative: LA Woman (brandul sub care va fi prezent și în România, pentru început), LA Kids & Junior (îmbrăcăminte pentru copii cu vârsta între trei luni și 12 ani), LA Accessories (accesorii), LA Caffe (lanț de cafenele și restaurante), LA Outlet, LA Shop Online (disponibil pentru comenzi inclusiv din România) și LA Eyewear.
Povestea acestei afaceri începe cu decizia proprietarului fabricii, care producea fire pentru tricotaje, de a deschide un magazin de prezentare pentru a-și vinde produsele direct. Începând cu anii 80, lanțul de magazine a început să intre pe segmentul de îmbrăcăminte pentru femei ”ready – to – wear”.
La nivel internațional, brandul este prezent în zece țări, atât din interiorul Uniunii Europene dar și din afara continentului, România fiind cea de-a 11a țară în care brandul va fi disponibil.