Mai precis, este vorba despre un proiect ale cărui costuri se ridică la suma de un miliard de dolari, care presupune reunirea a trei districte din Hamburg, despărțite de autostrada A7 în urmă cu 30 de ani.
<embed quality="high" bgcolor="#000000" name="main" id="main" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="false" src="https://video.hamburg.de/modules/vPlayer/vPlayer.swf?f=https://video.hamburg.de/modules/vPlayer/vPlayercfg.php?id=fd7d0023fe402f8f5ac" type="application/x-shockwave-flash" height="400" width="480"></embed>
Astfel, A7 va fi acoperită de un strat gros de peste 3 metri de teren care să poată susține copaci și să fie amenajat exact cu iarbă, spații de joacă și locuri de plimbare, exact ca un parc.
Construcția va începe în 2012, iar proiectul va dura aproximativ 5 ani. după ce va fi gata, proiectul va permite reducerea poluării fonice care este destul de mare pentru cei din zonă, dat fiind faptul că traficul pe care îl preia autostrada care face legătura dintre Austria și Danemarca este de 150.000 de mașini pe zi.
Transformarea unui proiect de infrastructură în spațiu verde nu este prima de acest gen din lume. Există deja un proiect similar la americani, în New York.
De asemenea, chiar în Germania mai există șosele transformate în parcuri în Düsseldorf și Munchen. Cel din Hambrug este cea mai mare lucrare de acst gen din Germania.