Cel mai nou wine-bar din centrul vechi vrea, în primul an de funcționare, încasări de 5 ori mai mari decât investiția inițială

Demararea unei investiții în centrul vechi al Capitalei necesită fonduri similare celor pentru achiziția unei garsoniere noi. Singura diferență constă în faptul că pentru o garsonieră un tânăr va ajunge să plătească rate pe o perioadă lungă de timp, în timp ce investiția într-un local stilat poate fi recuperată chiar în primul an de funcționare, e convins Horia Crețu, Managing Partner Abel’s Wine Bar.

Un nume nou își face loc printre localurile bucureștene: Abel’s Wine Bar.  Valoarea investiţiei în localul destinat iubitorilor de vinuri ajunge la 30.000 de euro. Horia Crețu, Managing Partner Abel’s Wine Bar, estimează că  până la sfârșitul acestui an, localul va genera  venituri de aproximativ 150.000 de euro.

„E un mod inedit de a cunoaște lumea prin intermediul vinului. Noi dorim chiar să propunem clienților Abel’s Wine Bar să descopere aici un farmec aparte al României, pregătind în acest sens o selecție foarte amplă de vinuri autohtone de cea mai bună calitate,” declară Horia Crețu.

„Conceptul de Wine Bar a luat naștere peste Ocean, în SUA, dar a devenit în scurt timp foarte popular în întreaga lume. Noi am mizat pe un model de local inspirat din amenajările americane, dorind să venim în întâmpinarea unei categorii ample de clienți dornici de experiențe diferite,” explică Horia Crețu. „Clienții din Centrul Vechi își doresc mai mult decât simplă socializare. Ei sunt în căutarea unor experiențe memorabile. Pentru mulți dintre noi vinul oferă astfel de momente greu de uitat,” punctează Managing Partner-ul Abel’s Wine Bar.

Cifra de afaceri medie a unui wine bar în România este de aproximativ 150.000 de euro. Proprietarii Abel’s Wine Bar își doresc ca în primul an de activitate să se încadreze în valorile medii din piață în ceea ce privește vânzările. Astfel, localul oferă clienților o varietate de peste 100 de etichete de vinuri provenite atât din Lumea Nouă – America de Sud, Australia, Africa de Sud, Noua Zeelandă – cât și de pe Vechiul Continent, mai ales din România. Sortimentele autohtone vor fi preponderente.

„Ne-am propus să mizăm pe o politică în care să punem un accent deosebit pe calitatea produselor din ofertă. Nu vom promova intens vinurile scumpe, ci vinurile cu adevărat deosebite. Produsele listate au chiar prețuri mai mici comparativ cu cele oferite de alte baruri și restaurante similare din București,” precizează Crețu.

După un an de funcționare, Abel’s Wine Bar își propune extinderea la nivel de țară, unul dintre primele orașe vizate fiind Sibiul. Ulterior, investitorul își propune să lanseze și o companie de distribuție pe acest segment, având un atuu în plus: cunoașterea îndeaproape a preferințelor consumatorilor, câștigată în lucrul direct cu aceștia în cadrul Abel’s Wine Bar.

Wine bar-urile au apărut în România relativ recent. În acest moment în Capitală funcționează mai puțin de cinci localuri din această categorie.