Potrivit unui studiu făcut e firma Mailman Group, care analizează piaţa din China şi impactul reţelelor de socializare asupra acesteia, Real Madrid ocupă locul 4, dintre selecţie de 14 cluburi, în are figurează, din Spania, şi Malaga şi Valencia, penultima şi ultima în această clasificare, scrie agenţia Efe.
Analiza ţine seama numărul de suporteri (în acest caz, pe prima poziţie se află Manchester City, cu 4,35 milioane, dar doar pe locul 11 în general), precum şi frecvenţa cu care sunt citate cluburile respective sau interesul pe care îl prezintă (câte like-uri are fiecare), între alţi parametri. În acest fel, Barcelona are mai puţini suporteri decât Real Madrid (2 milioane faţă de 2,1 milioane), dar este superioară la alţi parametri, cum ar fi ‘indicele de popularitate’ (numărul microblogurilor dedicate unuia sau altuia din cluburi) sau like-urile.
În studiu se arată că echipele spaniole şi englezeşti sunt mai populare decât cele italiene (pe primul loc dintre cluburile peninsulare se află Inter, abia pe locul 7, în timp ce Milan este pe 9, iar Juventus, pe 10.
Sursa: Agerpres