Noul motor 1.3 TCe 130 CP FAP și 150 CP FAP este disponibil pe modelul Duster Acest propulsor dispune de un bloc motor din aluminiu, care beneficiază de noua tehnologie pentru tratamentul de suprafață al interiorului cilindrilor, intitulată « Bore Spray Coating ». Aceasta permite un control mai eficient al temperaturii, având ca rezultat o creștere a performanțelor și un confort sporit în utilizare.Pentru a reduce emisiile de particule, noile motoare pe benzină cu injecție directă integrează de acum un filtru de particule (FAP).

Această nouă generație de motoare pe benzină asigură un plus de confort în exploatare. Propulsorul este disponibil în două variante de putere:
-130 CP (96 kW) la 5000 rpm, și un cuplu maxim de 240 Nm la 1500 t/min, cu 5 CP mai mult față de generația precedentă.
-150 CP (110kW) la 5250 rpm și un cuplu maxim de 250 Nm la 1600t/min, cu 25 CP mai mult față de generația precedentă.
După reînnoirea gamei de motorizări Diesel cu propulsoarele Blue dCi pe versiunile 4×2 și 4×4, Dacia lansează noile motoare pe benzină, care vor fi disponibile pentru început pe modelul Duster 4×2, iar de la jumătatea anului 2019 și pe versiunile 4×4. Deschiderea comenzilor pentru varianta 4×2 echipată cu acest motor va avea loc în săptămânile următoare, în funcție de piață.
 
Media Nav Evolution : O nouă versiune, pentru un acces mai ușor la aplicațiile mobile

Până la sfârșitul anului 2018, gama Dacia va dispune de o nouă versiune a sistemului Media Nav Evolution. Aceasta asigură un acces mai rapid și mai ușor la o serie largă de funcții și aplicații. Printre acestea se numără:
-Android AutoTM și Apple CarPlayTM care permit identificarea celor mai bune aplicații de smartphone și asigură accesul la mesagerie.
-Un ecran tactil mai reactiv și o tranziție de ecran îmbunătățită pentru un acces mai ușor la meniuri.
Această nouă versiune de Media Nav va fi disponibilă la vânzare la același preț cu versiunea precedentă.  
 
Modelul Duster cu 150 CP este disponibil pe mai multe piețe inclusiv în Marea Britanie.