Robotul H1 merge cu viteza maximă de 7,4 mile pe oră (3,3 metri pe secundă)
Robotul H1. Într-un videoclip lansat pe 1 martie, H1 poate fi văzut mergând cu viteza maximă de 7,4 mile pe oră (3,3 metri pe secundă) – caracteristica sa cea mai captivantă – deși compania care l-a creat a susținut că poate atinge o viteză de 11 mph (5 m/s).
Dacă vreți să cumpărați un robot H1, pregătiți-vă să așteptați de la trei până la 10 ani și apoi să plătiți 90.000 de dolari.
Roboții încep acum să doboare recorduri de viteză ale roboților stabilite pentru ei de modelele anterioare, aducându-i cu un pas mai aproape de capacitățile umanității, potrivit BGR. Science.
Inginerii chinezi au construit un robot umanoid care poate atinge până la 3,3 metri pe secundă (aproximativ 7,4 mile pe oră). Aceasta este o realizare uriașă. Aducerea roboților la aceste viteze necesită proporții perfecte și numeroase părți mobile care funcționează împreună perfect.
Unitree, compania din spatele robotului H1, susține că poate atinge chiar viteze de până la 11 mile pe oră, cu aproape cinci mph mai mult decât ceea ce vedem în videoclipul de mai jos.
În plus, noul robot H1 arată cât de important este ca inginerii să se străduiască să doboare recorduri, cum ar fi recordul de viteză a robotului, pentru a impulsiona dezvoltarea acestui tip de tehnologie. De asemenea, arată că roboții umanoizi pot fi utilizați eficient în design-uri robotice, deși mai este încă un drum de parcurs.
Dacă vreți să cumpărați un robot H1, pregătiți-vă să așteptați de la trei până la 10 ani și apoi să plătiți 90.000 de dolari.
H1 navighează utilizând tehnologia 3D LIDAR
Recordul anterior de viteză a robotului a fost stabilit de robotul Atlas al celor de la Boston Dynamics.
Dar, H1 a reușit să treacă o treaptă de viteză și să se miște cu 2 mile pe oră mai repede. Și nu e puțin lucru având în vedere toate părțile în mișcare legate de această creație.
H1 navighează utilizând tehnologia 3D LIDAR pentru a mapa în mod constant împrejurimile sale, la 360 de grade, în timp ce folosește o cameră de adâncime vizuală frontală pentru a aprecia distanțele.
Articulațiile care alcătuiesc zona șoldului sau pelvisului – de care sunt fixate picioarele acestuia – oferă un maxim de 360 de newtoni-metru (Nm), ceea ce oferă sistemului mijloacele de a-și balansa picioarele înainte și înapoi mai repede.
Acest lucru poate fi comparat cu un tren, care are în jur de 40.000 Nm, și cu Hummer EV de la GMC, care are puțin peste 15.000 Nm.
Tesla s-a lăudat cu o nouă viteză de mers pentru umanoidul său Optimus
Compania rivală, Figure, nu acordă, deocamdată, prioritate vitezei de mers la robotul său umanoid, în timp ce modelul Phoenix de la Sanctuary nici măcar nu are picioare în acest moment.
Creatorii săi se concentrează mult mai mult pe dexteritatea sa manuală – care începe să fie incredibil de rapidă și fluidă în sine. Iar Tesla s-a lăudat recent cu o nouă viteză de mers pentru umanoidul său Optimus, de dimensiuni normale, deși aceasta a fost de doar 0,6 m/s.