Aprecierea design-ului unei masini este un aspect extrem de subiectiv, care variaza de la persoana la persoana, in functie de nevoile, asteptarile si gustul fiecaruia in acest domeniu.Cu toate acestea, Honda a reusit sa se claseze pe primul loc in privinta designului exterior pentru categoria de masini "sedan/coupe/hatchback non-lux", in timp ce pentru segmentul de lux, prima pozitie in top a fost obtinuta de catre BMW, potrivit ultimelor rezultate ale studiului Brand Watch efectuat in SUA de ca
Aprecierea design-ului unei masini este un aspect extrem de subiectiv, care variaza de la persoana la persoana, in functie de nevoile, asteptarile si gustul fiecaruia in acest domeniu.
Cu toate acestea, Honda a reusit sa se claseze pe primul loc in privinta designului exterior pentru categoria de masini „sedan/coupe/hatchback non-lux”, in timp ce pentru segmentul de lux, prima pozitie in top a fost obtinuta de catre BMW, potrivit ultimelor rezultate ale studiului Brand Watch efectuat in SUA de catre analistii de la Kelley Blue Book (KBB).
KBB este o divizie a celui mai mare dealer auto din SUA si totodata din lume, Kelley Kar Company.
Studiul Brand Watch realizat de cei de la KBB masoara perceptia consumatorilor cu privire la designul de interior si exterior al masinilor.
Astfel, in privinta designului interior, pe segmentul „sedan/coupe/hatchback non-lux”, castigatoare este Toyota, in timp ce divizia sa, Lexus a castigat primul loc pe segmentul de lux. Categoria masinilor sport/decapotabile este condusa de catre Porsche in privinta designului exterior, in timp ce pentru interior, Audi primeste aceeasi clasificare.
Marcile de masini americane au castigat si ele locuri fruntase, insa pentru designul interior si exterior din segmentul camionetelor si al SUV-urilor. Cei chestionati au apreciat cel mai mult marca Chevrolet.
* Lista completa poate fi consultata in documentul atasat.
Sursa: KBB/LA Times