Cel mai mare touroperator din România, Happy Tour, a înregistrat în 2013 o creștere de 16% pe segmentul evenimentelor corporatiste (MICE)
Raportat la anul trecut, Happy Tour a gestionat aproximativ 1.500 de evenimente, cel mai mare fiind o conferință de vânzări cu 1.500 de participanți. Cel mai mare buget alocat pentru o astfel de manifestare a fost de 400.000 euro, ce a inclus și servicii VIP premium, mai exact transfer cu avion privat sau cu elicopter, locații exclusiviste și un concept unic.
“Industria M.I.C.E din România este într-o continuă dezvoltare și adaptare la condițiile economice actuale. În prezent, 70% dintre evenimentele organizate de noi se desfășoară în România și 30% în străinătate”, a declarat Izabela Glomnicu, Events Manager Happy Tour.
Potrivit lui Javier Garcia del Valle, CEO Happy Tour, strategia companiei este de a se focusa în continuare asupra zonei corporate și M.I.C.E., dorind ca în 3 ani organizarea de evenimente să reprezinte 20% din activitatea totală a Happy Tour.