„Până la finalul zilei estimăm vânzări de 20 de milioane de lei pentru partenerii din Marketplace, cât într-o lună normală. Prin platforma eMAG Marketplace orice comerciant ajunge rapid şi avantajos la milioane de clienţi', a declarat Florin Filote, director Marketplace.
Conform datelor disponibile, până la ora 16,00, 700 de români au comandat online 'surpriza' eMAG: lingouri de aur pentru investiţie. eMAG a vândut în premieră lingouri de aur de 24 carate şi monede de aur de 22 carate în Black Friday 2015, în parteneriat cu Piraeus Bank.
De asemenea, 30 de autoturisme au fost comandate până la ora 16,00. Cea mai mare comandă făcută vreodată online la eMAG este de 85.590 euro şi a fost realizată vineri pentru un Range Rover Sport 4.4 Diesel SDV8 HSE Dynamic Luxor redus cu peste 20.000 euro de la 105.667 euro.
Până la ora 16,00 magazinul eMAG.ro a fost vizitat de peste 3,65 milioane pasionaţi de cumpărături online. Valoarea cumulată a vânzărilor depăşeşte 160 milioane lei şi au fost comandate peste 400.000 de produse vândute direct de eMAG şi de partenerii din Marketplace.
Peste 800 de selleri integraţi pe platforma eMAG Marketplace au înregistrat comenzi pentru 50.000 de produse, în valoare de peste 12,5 milioane lei.
Printre cele mai vândute produse în eMAG MarketPlace au fost: parfumuri, cărţi, jucării, fashion şi produse pentru casă.
In oferta eMAG Marketplace se numără parteneri precum Gorenje, FashionDays, Cărtureşti, F64 Studio, Hervis, Mobexpert, Arsis. Cu ajutorul partenerilor din Marketplace eMAG a ajuns la peste 500.000 de produse în oferta curentă, mare parte dintre ele reduse de Black Friday.
Sursa: Agerpres