Studiul a luat în considerare informaţiile publice despre performanţele unei mărci în raport cu mediul şi percepţia opiniei publice despre marca respectivă.
Raportul Interbrand atesta faptul că Toyota este o marcă preocupată de mediu, aşa cum reiese şi din Viziunea Globală Toyota, publicată în luna martie 2011.
Astfel, documentul subliniază faptul că o contribuţie-cheie la performanţele ecologice ale companiei nipone o are tehnologia integral hibridă Toyota.
De la lansarea sa, în anul 1997, modelul Prius aflat acum la a treia generaţie, a contribuit substanţial la vânzările de vehicule hibrid Toyota şi Lexus, ce totalizează 3,2 milioane de unităţi la nivel mondial.
În 2010, Toyota a introdus tehnologia hibridă şi pe vehiculul compact Toyota Auris, produs la fabrica din Marea Britanie.
De asemenea, constructorul auto japonez a anunţat că gama Prius va fi extinsă în curând cu modelul de şapte locuri Prius +, precum şi cu vehiculul Prius Plug-in Hybrid, ce va fi lansat în 2012.
Metodologia de măsurare utilizată în raportul ‘Cele mai verzi mărci la nivel mondial’ a fost dezvoltată de către Interbrand împreună cu Deloitte, scorul verde fiind astfel gândit încât să poată fi aplicat pentru mai multe industrii.
Interbrand a intervievat 10.000 de consumatori din cele mai mari zece pieţe ale lumii, incluzând Statele Unite ale Americii, Japonia, China, Germania, Franţa, Marea Britanie, Italia, Brazilia, Spania şi India.
SURSA: Agerpres