Notorietatea cea mai ridicată dintre acestea o are Facebook.com, despre care 95,1% dintre respondenţi declară că cel puţin au auzit, urmat de Twiter (88,7%) şi Hi5 (86,8%). 93,7% dintre respondenţi au cont pe o astfel de reţea şi doar 6,4% dintre aceştia sunt utilizatori pasivi.
Există şi persoane care preferă să nu utilizeze reţelele sociale pe motiv că preferă să se întâlnească personal cu prietenii lor (49,6%), din lipsă de timp (39,1%), sau pentru că reţelele sociale sunt considerate ca fiind lipsite de utilitate (38,3%).
Dintre respondenţii care accesează reţelele sociale, 54,5% o fac zilnic sau aproape zilnic, iar 16,5% accesează reţelele sociale între 20 şi 24 de zile pe lună. Dintre utilizatorii care accesează zilnic sau aproape zilnic reţelele sociale, 43,3% declară că acordă maxim o oră din timpul online socializării. Totuşi, există un procent important de 33% care dedică între 1 şi 3 ore, respectiv 13,2% care dedică între 3 şi 5 ore reţelelor sociale.
Facebook rămâne cea mai utilizată reţea socială, 96,5% dintre respondenţi declarând că au cont pe această reţea. În topul preferinţelor aceasta este urmată de Hi5 (54,4%) şi de Netlog (34,4%).
Dintre activităţi principale de pe reţelele sociale, cele mai multe persoane se uită la poze şi filmări ale prietenilor (59,3%), caută informaţii noi (58,6%) sau citesc ce scriu alte persoane (44,5%).
Respondenţii sondajului online „Românii şi reţelele sociale” au fost în număr de 6076 de utilizatori iVox, care au completat chestionarul de 22 de întrebări în perioada 22 August  – 04 Septembrie 2011.