Primele trei locuri în topul celor mai vândute reviste sunt ocupate de titlurile Grupului Ringier România, care deține 70% din piața revistelor glossy pentru femei în următoarea ordine: ELLE, Avantaje și Unica.

Conform datelor BRAT, în ultimele trei luni ale anului trecut, volumul tirajului vândut de cele șase reviste glossy din portofoliul Ringier a însumat în jur de 163.000 de exemplare (70%), în timp ce principalul competitor, Burda, cu un portofoliu de cinci publicații, a vândut un total de aproximativ 71.000 de bucăți (30%). Cel de-al treilea jucător în acest segment, Mediafax Group, cu două titluri glossy în portofoliu, nu are publicate declarațiile de difuzare din motive administrative, se menționează în datele BRAT.

Revista ELLE este cea mai vândută revistă glossy din România. În perioada octombrie – decembrie 2014 a vândut peste 36.000 de exemplare, înregistrând și o creștere de 5% față de trimestrul anterior al aceluiași an.

În aceeași perioadă, Avantaje s-a clasat pe locul II în topul vânzărilor, însumând peste 33.000 de exemplare, un volum de vânzări dublu față de principalul său concurent, revista Femeia.

Revista Unica a vândut peste 28.000 de exemplare, dublu față de Beau Monde și triplu față de Marie Claire.

Grupul Ringier România este cel mai important jucător în segmentul revistelor glossy pentru femei, cu un portofoliu format din șase publicații: ELLE, Avantaje, Psychologies, Glamour, Viva! și Unica, dintre care primele cinci sunt titluri internaționale.