"Zilnic sunt 10.000 de accesări, în medie. Cele mai căutate produse sunt uleiul, apa plată, zahărul, carnea de porc şi ouăle", a declarat Bogdan Chiriţoiu. Platforma a fost utilizată de 20.000 de consumatori zilnic în luna decembrie 2016 şi 15.000 în prima parte a lunii ianuarie. Preşedintele Consiliului Concurenţei a precizat că se intenţionează să extindă platoforma şi în ţară. Aceasta funcţionează în prezent doar în Capitală. Bogdan Chiriţoiu şi-ar dori şi dezvoltarea unei platforme de comparare a preţurilor la carburanţi.
Monitorul Preţurilor, platforma care afişează preţurile practicate de principalii retaileri pentru produsele care fac parte din coşul zilnic. Platforma gestionată de Consiliul Concurenţei, este realizată cu sprijinul Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor, al companiei de cercetări de piaţă Nielsen, al asociaţiei GS1 şi al retailerilor Mega Image, Lidl, Kaufland, Selgros, Carrefour, Penny, Profi.