Certificarea ISO 9001 permite controlul și îmbunătățirea mai eficientă a proceselor companiei, creșterea productivității și reducerea costurilor. Atunci când o organizație are în vedere faptul de a certifica sistemul său de management al calității în conformitate cu standardul ISO 9001, trebuie să stabilească care sunt beneficiile pe care le va aduce acest lucru .
Dacă te afli printre cei care vor să beneficieze de tot ceea ce aduce o certificarea ISO, atunci poți apela la firma Iso Standard – Organism național de certificare sisteme de management: ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 45001, ISO 22000, ISO 27001, etc., care oferă cel mai bun preț pentru acest tip servicii.
Iată 5 avantaje pe care le poți obține prin implementarea și certificarea ISO 9001: 2015 în compania dumneavoastră.
- Încurajează o cultură bazată pe îmbunătățirea continuă
Cultura îmbunătățirii continue este un principiu de bază al managementului calității în ISO 9001 . În aceste cazuri, organizația reduce impactul și crește viteza de rezoluție. Adoptarea acestei culturi duce la o eficiență mai mare și la economii de costuri. Trebuie realizată o practică naturală în cadrul colaboratorilor și că este permisă o curbă de învățare a bunelor practici, care în timp poate fi perfecționată.
2. Îmbunătățirea satisfacției clienților
Organizația încetează să-și mai concentreze atenția asupra produsului și o îndreaptă către client. Una dintre măsurile comune de satisfacție a clienților este reclamațiile clienților. De multe ori clientul, chiar nemulțumit, nu contactează compania pentru a pretinde sau sugera îmbunătățiri. Prin urmare, compania trebuie să creeze un canal de comunicare care să găsească factorii care generează nemulțumiri și să acționeze asupra informațiilor colectate.
3. Integrare mai bună a proceselor
Prin abordarea proceselor, standardul subliniază importanța gândirii asupra proceselor, mai degrabă decât a funcțiilor și activităților izolate. Obținerea certificării ISO 9001 oferă îmbunătățiri în procesele de afaceri interne , reducând prelucrarea și risipa, sporind calitatea produselor. Fluxul de proces îmbunătățit poate fi utilizat pentru a-l face mai eficient, pentru a face mai puține greșeli, ducând la numeroase economii de costuri. Pe termen lung, este obișnuit să se vadă creșterea veniturilor organizației, deoarece clienții devin loiali, ceea ce duce la găsirea de noi parteneri de afaceri.
4. Îmbunătățirea credibilității și a imaginii
Certificarea ISO 9001 aduce o nouă imagine pe piață și arată că acelei companii îi pasă de modul în care este văzută de clienții săi. În plus, le arată acestora că se dorește îmbunătățirea continuă și că există deschidere către noi oportunități și parteneriate.
Desigur, piețele sunt mai receptive la firmele certificate, iar celor care încă nu dețin un certificat ISO li se pot interzice anumite beneficii.
5. Angajarea personalului
Cine poate mai bine decât oamenii care lucrează în companie să poată identifica domeniile care necesită îmbunătățiri și pentru a ajuta la testarea acestora odată ce acestea sunt implementate? A avea profesioniști concentrați și dedicați reprezintă un avantaj considerabil. O echipă motivată transmite această motivație furnizorilor și clienților.
A avea angajați fideli și devotați te va ajuta să menții ordinea și echilibrul în echipele de lucru. În acest fel, angajatul se va simți motivat să lucreze mai bine , să își revizuiască conceptele și să accepte schimbările pe care le implică certificarea. În acest moment ar trebui să iei în considerare importanța formării în companie, o modalitate bună de a genera angajament în oameni.
Echipa de auditori experimentați oferă de peste 10 ani diferite servicii de certificare ISO pentru toate companiile interesate să aducă un plus de valoarea și să facă față mult mai ușor competitivității existente pe piața economică actuală.