Poate că acest an care trece nu a fost cel mai bun pentru economia globală, dar acest lucru nu i-a oprit pe unii patroni de restaurante sau producători să ceară preţuri foarte mari pentru anumite produse.
Designerul de bijuterii Azature produce un lac de unghii care are în componenţă şi praf de diamante. Preţul? 250.000 de dolari, scrie publicaţia Huffington Post.
120 de milioane de dolari s-au plătit în luna februarie a acestui an pentru tabolul Strigătul al lui Edvard Munch, atingându-se astfel un nou record pe piaţa artei. Starbucks a introdus anul acesta cea mai scumpă cafea din meniu: un sortiment la care se foloseşte un tip de cafea rară, numită Geiosh. Preţul: 7 dolari. Colegiul Sarah Lawrence din Bronxville, New York, este cel mai scump. Factura totală pentru un an, pentru un elev este de 61.000 de dolari.
Restaurantul Le Castagne din Philadelphia, SUA, a introdus de anul acesta în meniu o cină doar cu trufe. Toate preparatele conţin trufe albe, o delicatesă care costă 6.000 de dolari o jumătate de kilogram. Un magazin din Dubai vinde prăjituri îmbrăcate în aur de 23 de K şi care costă 950 dolari/bucata. Acestea sunt făcute din făină organică importată din Italia şi din vanilie şi cacao de cea mai bună calitate din Uganda.