Revista Capital a lansat pe piață ediția 2022 a „Top 100 Femei de Succes din România”. Lansarea revistei a avut loc în cadrul unei gale, în care CAPITAL a acordat mai multe premii femeilor de succes din România. Pentru această ediție, la categoria Marketing au fost nominalizate următoarele: Lucia Antal, Head of Research & Development ProTV; Miruna Andriesei, director de marketing Bosch; Anca Leopea, Marketing Manager Freshfull by eMAG; Raluca Duță, Chief Marketing Officer L’Oréal; Simona Panait, Marketing & Online Director la Samsung Electronics România și Bulgaria; Mihaela Mierlescu, director de marketing și comunicare al Renault în România; Ruxandra Pașca, directorul Consumer Experience în cadrul PMI România; Svetlana Bulacu, director executiv Propaganda; Andra Pascu, Travel Communication; Stela Teodorașcu, Associate Certified Coach pentru Powerhouse Consulting.
Premiile au fost acordate de Horia Constantinescu, președintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC).
„Mă gândeam că marketing ar trebui să fie de genul feminin, vorbește despre frumos, comunicare, intuiție, toate atribute ale dvs. doamnelor. Cred că sunteți obișnuite din tinerețe sau din fragedă pruncie pentru că reușiți să faceți performanță mult mai bună ca domnii în acest domeniu.
Dacă tot s-a vorbit despre cine în spatele cui stă, cred că este un merit deosebit să vă putem avea oricare dintre noi, echipele cu care colaborați, alături de proiectele noastre, având convingerea că plusvaloarea pe care o adăugați acestora este extraordinară.
În jurul cabinetelor și instituției pe care o conduc avem la departamentul de comunicare și tot ce înseamnă relația cu presa, promovarea acțiunilor pe care le facem, niște doamne minunate, care cu siguranță, din punctul nostru de vedere, sunt în topul nostru particular, alături de acest top general, lansat de Revista Capital. Dacă tot vorbim despre Revista Capital eu cred că această ediție merită răsfoită cu foarte multă atenție pentru că fiecare dintre paginile ce conțin informații despre carierele dvs. sunt extraordinar de interensante. Vă mulțumesc pentru invitație și este o onoare să fac parte din această gală care este de asemenea deosebită”, a declarat acesta pe scena galei
Premiatele Capital la categoria „Marketing”
Ruxandra Pașca, director Consumer Experience în cadrul PMI România, a primit premiul de excelență pentru „Implementarea proiectului „Alternative fără fum“”. Ruxandra Pașca este director consumer experience în cadrul Philip Morris România. Ea coordonează strategia de dezvoltare a produselor fără fum și are ca prioritate educarea și loializarea consumatorilor pentru a le oferi cea mai bună experiență înainte și după vânzare. Are peste 13 ani în marketing, digital marketing și consumer insights și este absolventă a Universității Bocconi din Milano (2008) și a unui master în International Marketing Management (2010).
„Sunt onorată să fiu astăzi aici. Mulțumesc Revistei Capital pentru eveniment, nominalizare și premiu. Datorită unui proiect de suflet, iQOS, mă aflu aici. Am făcut parte din acest proiect încă de la început, din 2015. Mulțumesc Philip Morris pentru că a avut încredere în mine. Mulțumesc tuturor femeilor din viața mea care m-au sprijinit în viața privată cât și în carieră”
Premiul pentru „Implicarea în dezvoltarea proiectelor de responsabilitate socială” a mers către Svetlana Bulacu, Propaganda. Este Directorul Executiv al Propaganda și ne-a explicat care sunt aptitudinile necesare pentru a face carieră în comunicare în vreme de criză. În 2021 și-a concentrat activitatea pe găsirea de noi talente, oameni pasionați, curioși și creativi, care să lucreze alături de echipa sa.
Andra Pascu a primit la rândul său un premiu de excelență pentru „Promovarea Israelului ca brand în România”.
„Am plăcerea ca de patru ani de zile să promovez una dintre cele mai frumoase destinații turistice pentru Români, Israleul, țara sfrântă, dar și țara petrecerilor. Tel Avivul este orașul non-stop care de o lună de zile s-a redeschis și așteaptă turiștii din toată lumea. Israelul a fost prima țară care și-a închis granițele în urmă cu doi ani și le-au deschis printre ultimii. Aș vrea să lansez invitația de a trata cu responsabilitate și seriozitate promovarea României ca destinație turistică. Pentru noi este o bucurie să promovăm destinații străine, dar ne-ar plăcea la fel de mult, sau infinit mai mult, să ne folosim cunoștințele pentru a promova și România”