Gaming-ul a ajuns să fie mai mult decât o pasiune pentru zeci de mii de tineri din întreaga lume. Cei mai buni jucători au reușit să își creeze cariere și chiar să câștige milioane de euro din competiții internaționale.
În fiecare zi, milioane de microtranzacții au loc în jocurile video din întreaga lume, însă subiectul se centrează pe cele mai scumpe tranzacții de acest fel – unele dintre ele o să vă uimească, iar altele o să fie total ridicole. Majoritate acestor obiecte digitale sunt simple elemente de design al caracterelor, nu ajută jucătorii cu absolut nimic decât cu o imagine schimbată.
AWP Dragon Lore, un skin pentru o armă din jocul CS:GO, vândut cu 20,000 de dolari
Insula Comorilor – o hartă dintr-un joc video numit Entropia, cumpărat de o companie de imobiliare virtuale în 2004 cu 26.000 de dolari. Entropia avea un sistem de monetizare cu rata de 10-1 cu dolarul american. Asta însemna că un 10 dolari în joc puteau să fie scoși pe cardul individual, echivalând cu 1 dolar real.
Palatul de Cristal din Entropia. Același joc despre care am vorbit anterior, a vândut spațiu virtual în valoare de 330.000 de dolari către un grup de investitori în urmă cu 10 ani. Afacerea le-a mers atât de bine, încât anul trecut au vândut 500.000 de acțiuni ale palatului cu prețul de 1 dolar acțiunea, terminate în 48 de ore.