Concurenta dintre companiile de taximetrie s-a dovedit benefica pentru clienti. in Bucuresti, de exemplu, tarifele practicate de companiile ce ofera servicii de acest tip se icadreaza, de regula, itre 4.000 si 5.000 lei/km pentru un autoturism Dacia. Preturile cresc pentru limuzine de lux, tip Mercedes. Pe timpul zilelor caniculare de vara, se plateste suplimentar confortul oferit de aerul conditionat, care mareste consumul de combustibil.Cele mai mari probleme se itilnesc la punctele de intrare
Concurenta dintre companiile de taximetrie s-a dovedit benefica pentru clienti. in Bucuresti, de
exemplu, tarifele practicate de companiile ce ofera servicii de acest tip se icadreaza, de regula, itre 4.000 si 5.000 lei/km pentru un autoturism Dacia. Preturile cresc pentru limuzine de lux, tip Mercedes. Pe timpul zilelor caniculare de vara, se plateste suplimentar confortul oferit de aerul conditionat, care mareste consumul de combustibil.
Cele mai mari probleme se itilnesc la punctele de intrare i Bucuresti, cum sunt Aeroportul Otopeni si Gara de Nord. Profitind de faptul ca acestea sunt cele mai bune vaduri pentru racolarea clientilor, taxiurile care stationeaza i aceste locuri practica si cele mai mari tarife, concurenta fiind idepartata prin orice mijloace. in aceste puncte negocierea trebuie sa fie cit mai dura, pentru ca primul pret este foarte mare. soferii mizeaza pe faptul ca cel icarcat de bagaje are nevoie obligatoriu de o masina si atunci supraliciteaza. si daca la Gara de Nord un client poate sa mearga putin pina la o intersectie si sa caute un taxi cu isemnele unei firme cunoscute, care practica tarife rezonabile, nu acelasi lucru se poate spune despre Aeroportul Otopeni, situat i afara Bucurestiului; taximetristii de aici sunt mult mai tari pe pozitie, singurul noroc fiind prinderea unui taxi care a adus pe cineva la aeroport. L