Căştile Bluetooth au evoluat foarte mult în ultima vreme. Înainte dacă vroiai să foloseşti sistemul hands-free al telefonului tău sau o cască Bluetooth arătai ca un personaj din Star Trek. Noile modele disponibile acum pe piaţă un design futuristic şi sunt atât de uşoare încât nici nu le simţi în ureche.
Plantronics Discovery 975
Plantronics Discovery 975 este o cască Bluetooth care cântăreşte 8 grame şi care oferă o autonomie de cinci ore în regim de convorbire şi 7 zile în regim de aşteptare. Aceasta foloseşte tehnologia AudioIQ2 care captează vocea înlăturând în acelaşi timp zgomotele de fundal şi WindSmart care prevede trei straturi de protecţie impotriva vântului şi a altor zgomote de fond.
Preţ: 385 lei
Magazin: talksmart.ro
Motorola Oasis
Motorola Oasis este o altă cască Bloetooth ce dispune de un design unic. Oasis este echipat cu dual-microfon pentru anularea zgomotului ambiental şi oferă o calitate foarte bună audio chiar şi pe un vânt de 20 km/h. Bateria asigură până la 6 ore de convorbiri şi o săptămână de functionare în standby. Spre deosebire de Plantronics Discovery 975, casca este mai grea cu cinci grame având o masă de 13 grame. Oasis a fost lansat în SUA la sfârşitul anului trecut şi nu se găseşte momentan în niciun magazin din Europa. Casca bluetooth poate fi comandată însă de pe Amazon.com.
Preţ: 64 dolari
Magazin: amazon.com
Jabra Stone
Casca bluetooth Jabra Stone (Piatră) arată ca o piatră atunci când este aşezată pe suportul său, de aici şi numele. Printre specificaţiile sale se numără posibilitatea conectării a 2 telefoane mobile simultan, 2 moduri de funcţionare (apelare vocală şi muzică), un corp touch sensitive care elimină nevoia de butoane şi sistem de anulare a zgomotului de fond. Casca cântăreşte doar 7,5 grame, iar bateria sa oferă 8 ore de convorbire şi 12 ore de funcţionare în mod standby.
Preţ: 289 lei
Magazin: evomag.ro
NOTĂ: Capital. ro selectează magazinele online unde pot fi găsite produsele în funcţie de cel mai mic preţ afişat şi de popularitatea acestora. Capital.ro nu favorizează, intenţionat, niciun magazin online, iar prezentarea unui magazin în care poate fi găsit un anume produs nu trebuie interpretată ca o formă de reclamă.