Cele mai vândute maşini de ocazie în 2010 în România

Volkswagen25.605 unităţiÎn perioada scursă de la începutul acestui an, în România, topul vânzărilor de maşini de ocazie a fost dominat de marca germană cu sediul la Wolfsburg. Vedeta absolută este, desigur, Golf, însă au fost înmatriculate şi multe modele Passat sau Polo. Opel23.659 unităţiLocul doi este ocupat tot de o marcă germană, al cărei model Astra pare a fi foarte apreciat de clienţii români de vehicule second-hand. Pe lângă cele peste 23.000 de maşini de ocazi

Volkswagen
25.605 unităţi

În perioada scursă de la începutul acestui an, în România, topul vânzărilor de maşini de ocazie a fost dominat de marca germană cu sediul la Wolfsburg. Vedeta absolută este, desigur, Golf, însă au fost înmatriculate şi multe modele Passat sau Polo.

Opel
23.659 unităţi

Locul doi este ocupat tot de o marcă germană, al cărei model Astra pare a fi foarte apreciat de clienţii români de vehicule second-hand. Pe lângă cele peste 23.000 de maşini de ocazie, în România au mai fost înmatriculate şi 2.740 de modele Opel noi.

Ford
8.884 unităţi

Dacă pentru primele două locuri se bat două mărci nemţeşti, locul trei este ocupat, la mare distanţă, de modelele unui producător american, care este văzut în România tot ca unul german. Focus şi Fiesta sunt cele mai căutate modele ale gamei.

Audi
6.267 unităţi

Divizia premium a grupului Volkswagen a atras şi ea peste 6.000 de clienţi români. Deşi au preţuri ceva mai mari decât modelele mărcilor de pe primele trei locuri, A3, A4 şi A6 sunt căutate pentru mulţimea de echipamente prezente la bord, dar şi pentru aerul exclusivist.

BMW
4.600 unităţi

Bavarezii par să‑şi  fi pierdut din far­mecul de odinioară. În anii trecuţi, mult mai mulţi clienţi căutau această marcă germană, seduşi de luxul şi sportivitatea unor modele precum cele din Seria 3 şi Seria 5. În cazul vânzărilor de maşini noi, situaţia este mult diferită, BMW fiind cel mai căutat brand premium.