Super Bowl 2011, a 45-a ediţie a galei Super Bowl (care i-a adus faţă în faţă pe campionii la fotbal american Pittsburgh Steelers şi Green Bay Packers – câştigătorii serii) a fost cel mai urmărit program american televizat din istorie.
111 milioane de telespectatori s-au uitat, în medie, pe postul american Fox, pentru a urmări evenimentul sportiv, care a intrat în istorie, depăşind recordurile anterioare (deţinute de Super Bowl 44 – 106,5 milioane de telespectatori şi finala serialului „M.A.S.H.” – 106 milioane de telespectatori).
Anul trecut, clipul publicitar al Volkswagen “The Force” a avut cel mai mare succes fiind considerat chiar “Cel mai bun spot publicitar al anului 2011”. De altfel, a fost cel mai vizionat clip din istoria internetului, fiind accesat de peste 49 milioane de ori pe YouTube.
Anul acesta Volkswagen a venit cu un clip publicitar la fel de popular. Astfel, “The Bark Side: 2012 Volkswagen Game Day” se află pe primul loc în preferinţele internauţilor fiind urmărit până în prezent de peste zece milioane de ori. Pe locul doi se află reclama la Honda CR-V, iar pe trei cea la Audi. Pe locul patru se află Jerry Seinfeld şi Jay Leno care fac reclamă la Acura NSX, iar pe cinci Suzuki.
<iframe width="640" height="360" src="https://www.youtube.com/embed/6ntDYjS0Y3w" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
<iframe width="640" height="360" src="https://www.youtube.com/embed/VhkDdayA4iA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
<iframe width="640" height="360" src="https://www.youtube.com/embed/lw9ZeXB2uKs" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
<iframe width="640" height="360" src="https://www.youtube.com/embed/WUFSHzT2xuY" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
<iframe width="640" height="360" src="https://www.youtube.com/embed/7ecIhO7j0XA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Cele mai vizionate reclame de la Super Bowl 2012
3 februarie 2012, 09:39
Ultima modificare în 3 februarie 2012, 11:39
Super Bowl 12, finala campionatului de fotbal american Super Bowl programată duminică la Indianapolis, între formaţiile New England Patriots şi New York Giants, va fi cel mai urmărit program american, iar companiile au plătit banii buni pentru a-şi face reclamă în pauzele meciului.
Etichete:
Publicat in categoriile: HI-TECH
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: HI-TECH
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Iată biroul la care Mark Zuckerberg stă în fiecare zi!
- CNA a amânat transformarea 10TV în Digi 24
- 11 Februarie, ziua protestelor anti-ACTA în Europa
- Tahiti, cea mai nouă tabletă de la Orange
- VEZI aici textul integral al ACTA in limba română!
- ANCOM a dat amenzi în valoare de 158.000 de lei în anul 2011
- Topul tehnologiilor. Vezi aici tehnologiile de ultimă oră care îţi fac viaţa mai uşoară.
- Vodafone oferă internet gratuit pe 5 pârtii de ski din ţară
- Dacă Facebook ar fi o ţară, atunci ea ar fi a treia ca mărime din lume
- Facebook vrea să spulbere toate recordurile