ChatGPT a dus inteligența artificială (IA) la un nou nivel, care a devenit tot mai accesibil publicului. IA este un domeniu cu o dezvoltare rapidă, având potențialul de a îmbunătăți modurile în care oamenii interacționează cu tehnologia.
Există însă și trei moduri prin care startup-urile pot folosi IA pentru a construi un brand de succes.
În lumea competitivă a startup-urilor, jucătorii mari și mici caută modalități de a inova, lucrând mai inteligent și mai rapid.
Odată cu lansarea ChatGPT și a altor soluții bazate pe inteligență artificială, startup-urile au acum acces la instrumente din ce în ce mai inteligente pentru utilizare de conținut, relații publice și marketing.
Entrepreneur arată care sunt cele trei moduri prin care IA poate fi folosită nu doar pentru a promova conținut, dar și a elabora o strategie de branding care să rezoneze cu potențialii clienți, investitorii și publicul general.
Automatizarea feedback-ului clienților
Unul dintre cei mai importanți indicatori-cheie ai succesului unei afaceri este feedback-ul primit direct de la publicul țintă. Multe startup-uri au această abordare și își construiesc strategia de branding pe baza a ceea ce cred că își dorește piața.
O strategie și mai importantă pentru a-și asigura succesul ar fi să automatizeze modalitățile de a colecta reacții și informații-cheie de la publicul țintă. Există multe instrumente pentru a face acest lucru, dar cel mai important este să știți ce întrebări să puneți înainte de a alege un instrument.
Pentru a face acest lucru, alegeți 3-5 întrebări cruciale care se referă la următoarele elemente fundamentale ale afacerii: principala problemă cu care se confruntă publicul țintă, de ce crede că se confruntă cu această problemă și soluția principală sau rezultatul pe care doresc să-l obțină.
Apoi se poate utiliza un instrument de automatizare prin e-mail sau text pentru a trimite aceste întrebări printr-un formular pentru a aduna cât mai mult feedback. Acest lucru permite să aflați date și informații esențiale pentru a le utiliza în campaniile de marketing, crearea de conținut și PR.
Implementarea copywriting-ului bazat pe date
Acest pas se bazează în mare măsură pe pasul de mai sus, deoarece copywriting-ul este eficient numai dacă mesajul rezonează foarte mult cu publicul țintă. Prin automatizarea feedback-ului publicului, acum aveți informațiile pe care se poate baza redactarea.
Este important să știți că, deși acest lucru permite un copywriting eficient, nu e sfârșitul procesului. Trebuie să urmăriți în mod constant toate eforturile de redactare pentru a primi feedback suplimentar cu privire la poveștile, subiectele și titlurile care se vând cel mai bine.
Perfecţionarea modului de personalizare a clientului
Una dintre cele mai importante tendințe ale startup-urilor de astăzi este personalizarea. IA permite startup-urilor să își personalizeze experiențele de brand pentru fiecare client, facilitând construirea unor relații puternice și de lungă durată cu piața țintă.
De exemplu, IA poate analiza datele clienților pentru a le afla preferințele și a le oferi recomandări personalizate. Acest lucru nu numai că îmbunătățește experiența clienților, dar ajută și la construirea unei relații mai puternice cu brandul.