Conform oficialilor Chronostyle International, Cellini adaugă o nouă stea în palmaresul mărcilor excepționale pe care le reprezintă. Începând din aceasta lună, marca de ceasuri Vacheron Constantin va intra în portofoliul grupului şi va fi disponibilă exclusiv în magazinul Cellini din Calea Victoriei 56. Directorul general Cellini, Dragoș Nicolae, a declarat că „este o mare onoare și un motiv de bucurie să anunţăm începutul unei colaborări de excepţie cu una dintre cele mai bine cunoscute şi mai respectate manufacturi ale tuturor timpurilor. Prezența Vacheron Constantin confirmă încă o dată standardul Cellini și poziția grupului pe piața din România.”

 

Cellini Group este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața bijuteriilor și ceasurilor de lux din România, cu o rețea de 13 magazine. Numele grupului a fost inspirat de cel al renumitului bijutier renascentist Benvenutto Cellini (1500 – 1571). Brandul a luat naștere în 1999 din dorința de a oferi pieței romanești o rețea de magazine în care cumpărătorii pot gasi ceasuri și bijuterii aparținând unor mărci prestigioase, recunoscute pentru calitatea și excelența lor precum Hublot, Breguet, Blancpain, Cartier, Jaquet Droz, Omega, Breitling, Bell&Ross, Corum, Graham, Rado, Longines, Tissot, Swatch, Fabergé, Maria Granacci, Eva Nobile, Furrer Jacot, Le Midì sau Montegrappa.

Manufactura Vacheron Constantin a fost fondată la Geneva în 1755 de Jean-Marc Vacheron, fiind cel mai vechi producător de ceasuri din lume, cu o producție continuă de peste 260 de ani. Fondatori ai spiritului ceasornicariei fine, cei de la Vacheron Constantin continuă să proiecteze, să dezvolte și să producă adevărate ceasuri de excepție, bazându-se pe cei trei piloni fundamentali ai mărcii: o tehnică perfect stăpânită, estetică inspirată și armonioasă și un nivel extrem de ridicat de finisare.

Citește și:

Vacheron Constantin, 260 de ani măsurați cu stil

Timpul românilor bate spre 60 mil. euro