Alessandro Amato –detinatorul afacerii Cellini si Swarovski – vizeaza in urmatorii trei ani o perioada de consolidare, insa nu exclude nici inaugurarea de noi magazine cat si reinnoirea locatiilor deja existente.

Coproprietarul Sodo Migliori Romania a declarat, de asemenea, ca segmentul produselor de lux pe piata din Romania nu este pentru moment afectat de criza. Cu toate astea, Amato este de parere ca in perioada urmatoare situatia de pe piata va duce la o temperare a cheltuielilor. „Cel mai probabil mare parte din clientela noastra va cheltui cu 10-20% mai putin pana cand bancile vor reveni la sistemul de creditare in regim normal”, a declarat Alessandro Amato.

Cu o istorie de 10 ani, magazinele Cellini dispun de un portofoliu extins cu branduri de 0-22285-ceas.jpgbijuterii, ceasuri si nu numai. Dintre brandurile de ceasuri cele mai renumite sunt Breguet, Blancpain, Parmigiani, Jaquet Droz, Hublot, Romain Jerome, Roger Dubuis, Porsche Design, Montblanc, Rado, Longines, Gucci, Tissot, Swatch. Bijuteriile sunt si ele de renume: Faberge, Mauboussin, Furrer-Jacot, Masriera, Bagues sau Adelio Rossini. Pe langa acestea Cellini comercializeaza si pendule si cutii muzicale (Erwin Sattler, Kieninger, Reuge), barometre Comitti, instrumente de scris si produse Montblanc si Dupont, accesorii pentru ceasuri (Buben & Zorweg si Underwood) dar si telefoane mobile Vertu.

„Cele mai scumpe produse din magazinele Cellini sunt cesurile Greguet, datorita exclusivitatii si a faptului ca fiecare componenta a ceasului este lucrata manual”, a declarat Alessandro Amato. In acelasi timp, cele mai bine vandute branduri de ceasuri sunt Longines, Tissot si Swatch, pentru ca bijuteriile Faberge, Mauboussin si Baraka sa atraga cei mai multi clienti.

Conform lui Alessandro Amato, clientul magazinelor Cellini si Swarovski este o persoana tanara, atrasa in primul rand de moda si de tot ceea ce este in trend.0-22286-stilou.jpg

In urma cu cateva luni acesta a anuntat ca are in plan deschiderea de magazine Cellini in sistem de franciza. „Aceasta decizie nu s-a concretizat inca”, a declarat Amato. „Suntem inca in cautarea unor parteneri fiabili”, a mai adaugat acesta.

„Investitia necesara pentru deschiderea unui magazin Cellini se ridica la 400.000 – 500.000 de euro, in timp ce pentru o locatie Swarovski este necesara o suma de 200.000 de euro”, a afirmat coproprietarul Sodo Migliori Romania. Iar pentru promovarea celor doua brabduri, compania investeste anual 150.000 de euro, mai spune Amato.

0-22287-vertu.jpgSodo Migliori Romania a inagurat in luna octombrie un nou magazin Cellini pe piata din Romania, in cadul Unirea Shopping Center din Capitala, dar si doua locatii in Republica Moldova, la Chisinau, unul Swarovski si unul Swatch, a declarat Alessandro Amato.