Cel.ro se menţine în mediul online, cu afaceri de 7 mil. euro în primul semestru

  Cel.ro, al doilea magazine de comert online de pe piata in ceea ce priveste veniturile, mizeaza in acest an pe o majorare cu 50% a cifrei de afaceri, pana la 15 milioane de euro. In 2007 compania a inregistrat afaceri totale de 10 milioane de euro, in crestere cu 85% fata de valoarea din 2006. Cel.ro vizeaza, de asemenea, atingerea unei cote de piata de aproximativ 15% in acest an, fata de valoarea de 12% inregistrata in urma cu un an. In primul semestru al anului in curs compania a ra

 

Cel.ro, al doilea magazine de comert online de pe piata in ceea ce priveste veniturile, mizeaza in acest an pe o majorare cu 50% a cifrei de afaceri, pana la 15 milioane de euro. In 2007 compania a inregistrat afaceri totale de 10 milioane de euro, in crestere cu 85% fata de valoarea din 2006.

Cel.ro vizeaza, de asemenea, atingerea unei cote de piata de aproximativ 15% in acest an, fata de valoarea de 12% inregistrata in urma cu un an.

In primul semestru al anului in curs compania a raportat un avans cu 100% al cifrei de afaceri, pana la 7 milioane de euro. Vanzarile in aceasta perioada au fost sustinute in principal de segmentul laptopurilor, unde compania isi propune sa vanda in acest an 18.000 de unitati. Pana in acest moment Cel.ro a comercializat aproximativ 7.000 de unitati, conform Gabrielei Muntean, director executive al Cel.ro.

In ceea ce priveste piata de comert online, Gabriele Muntean a declarat ca aceasta “Se restrange, indreptandu-se spre o perioada de satuartie.In acest moment au incetat sa mai apara pe piata noi jucatori, concurenta fiind foarte stransa”.

Cel.ro si-a propus pentru acest an un buget de investitii de minim 250.000 de euro. Suma va fi indreptata in mare parte catre marketing si publicitate. Compania are in plan si investitii in inchirierea unui nou sediu.

Gabriela Muntean a mai precizat ca Cel.ro nu vizeaza trecerea din mediul online in mediul offline in viitorul apropiat. „Nu vedem o oportunitate in expansiunea in mediul offline, Cel.ro axandu-se exclusiv pe componenta online. In aceasta privinta am adoptat si o strategie de marketing puternica si adaptata acestui segment” a mai adaugat Gabriela Muntean.

In ultima luna Cel.ro a inregistrat un numar de vizitatori pe site de aproximativ 300.000. „Rata de conversie (numarul persoanelor care cumpara un produs din totalul vizitatotilor) este de 0,1% incadrandu-se in ratele medii ale comertului online din Romania” a precizat Gabriela Muntean. Aceasta a mai adugat ca majoritatea clientilor comanda mai multe produse o data, sau se intorc pe site pentu noi achizitii.

Cel.ro s-a lansat pe piata comertului online in 2004, cu o investitie de 100.000 de euro. In acest moment principalii jucatori de pe piata romaneasca de profil sunt eMag, Cel.ro, PCfun, PC Garage si MarketOnline.