Prin acest parteneriat facem progrese considerabile în direcţia scopului nostru comun, acela de a acoperi ocaziile de consum, 24h/7zile pe săptămână, cu ajutorul unui portofoli de brand-uri puternice şi iubite de consumatori. Centrul de training ne oferă ocazia unică de a instruii barmanii şi barista, în aşa fel încât ei să dobândeascp toate subtilităţile artei de a face cafea”, a declarat Mihaela Hoffman, marketing manager Coca cola HBC România.
Centrul de training Lavazza va prezenta arta preparării cafelei şi metode de păstrare a calităţii băuturii. Acest centru oferă cursuri pentru barista şi profesionişti în tot ce înseamnă cultivarea, pregătirea, servirea şi degustarea cafelei. Şcoala oferă cursuri cu traineri locali profesionişti şi echipament tehnic de ultimp generaţie.
În 2017, mai mult de 7.000 de cursuri au fost organizate de centrele de training Lavazza din toată lumea, la care au luat parte aproape 40.000 de paticipanţi.