Revista "Cocktail" şi-a propus să aducă în atenţia locuitorilor Capitalei atât evenimentele organizate acolo, cât și atmosfera specifică. "Ne dorim să facem unele schimbări şi să aducem ceva nou. Vom încerca să dezvoltăm Centrul Vechi, pe partea de cultură, foarte, foarte mult", a declarat pentru Agerpres
Răzvan Marin, unul dintre iniţiatorii revistei.
Revista va avea o apariţie bilunară și se va distribui gratuit atât în localurile din Centrul Vechi, cât şi la tonete. „Cocktail” va putea fi găsită şi online, iar pentru viitor îşi doreşte să dezvolte şi o aplicaţie pentru platformele mobile.
"Revista va fi scoasă pentru început într-un tiraj de 7.000 de bucăţi. Nu ştiu de ce ne-am gândit la cifra şapte, dar am zis noi că aşa este mai ok, că noi suntem şapte oameni în spatele acestui proiect. Pe parcurs o să încercăm să creştem acest tiraj. Revista va fi împărţită, pentru început, în Centrul Vechi, însă de la anul ne propunem să o împărţim în toată ţara şi s-ar putea să facem revista Centrului Vechi al fiecărui oraş", a declarat Răzvan Marin.
Din echipa care a pornit revista fac parte Denis Drăghici – redactor-şef, Olga Popa – redactor-şef adjunct, Paul Safta şi Horaţiu Ferchiu – colaboratori, Adrian Lupaşcu – fotograf, şi Denis Drăghici – art director, iar Daniel Mindirigiu este general manager.
"Echipa revistei este mică, de 10 sau 11 oameni. Nu este mare şi nici nu ne dorim să fie foarte mare, avem tot ce ne trebuie", a spus Răzvan Marin.
Primul număr al revistei "Cocktail" prezintă în 40 de pagini interviuri cu oameni de cultură, manageri, arhitecţi, oameni care lucrează zi de zi în Centrul Vechi sau poveşti despre Centrul Istoric. Revista va avea și o componentă utilitară, pentru că printre pagini se va găsi o hartă detaliată a Centrului Vechi cu toate localurile şi locurile unde se află ele sau adrese şi numere de telefon pentru restaurante şi puburi, locurile unde au loc spectacole sau petreceri, precum şi numere de telefon şi tarife pentru taximetre.