La conferinţa MIPCOM, Mike Lang - CEO Miramax şi Ted Sarandos - Chief Content Officer au discutat despre provocările actualei lumi digitale, punând accent pe ideea că pirateria nu mai este un pericol, atâta vreme cât consumatorii primesc ceea ce îşi doresc, ci monopolul digital este pericolul real în momentul de faţă, cel mai bun exemplu fiind poziţia dominantă pe care o ocupă Apple în industria muzicală.
Compania lui Mike Lang lansează azi versiunea Blu-Ray a clasicului Pulp Fiction, însă în cadrul conferinţei acesta a insistat că oamenii nu piratează atâta vreme cât primesc ceea ce caută. "Inovează, ori mori", este potrivit lui Lang motto-ul acestei industrii, în care cheia este să îţi asculţi clienţii.
"Pirateria nu a fost niciodată o mare problemă pentru compania noastră. Cred că pe orice piaţă a lumii, există un punct în care consumatorii nu îşi mai doresc să pirateze", a declarat Lang.
Tot acesta a adăugat că în industria muzicii digitale trebuie să se schimbe ceva, iar preţurile trebuie neapărat scăzute, idee susţinută şi de colegul său, Ted Sarandos. Cel din urmă a afirmat că "Walmart a schimbat mai multe în industria muzicală decât Napster".
CEO-ul Miramax a mai afirmat că monopolul digital din unele industrii reprezintă un real pericol şi a adus exemplul companiei Apple care, potrivit acestuia, este atât de puternică deoarece nu există competiţie pe piaţă.
Concluzia conferinţei a fost următoarea: "Nu învinui pirateria pentru orice. Inovează, ori mori".
Sursa: Torrent Freak