"Începând din 2013 analizăm posibilitatea de a avea un parteneriat cu unele companii de transport auto, astfel încât să asigurăm, în cadrul preţului unui bilet de tren pe anumite rute, şi transportul auto până la destinaţie. Aceste autocare sau microbuze vor avea emblema CFR Călători, iar creşterea de preţ va fi mică. De exemplu, la un bilet de 12 lei, cât este în prezent, pasagerii vor putea achiziţiona şi transportul până în localitatea respectivă cu autocarul pentru o diferenţă de 2 lei. Credem că este o soluţie de viitor", a explicat directorul general CFR Călători.

Acesta a arătat că soluţia este aplicată cu succes de companii feroviare naţionale şi private din Germania, Italia, Austria şi Elveţia.

Soluţia este menită să crească numărul de pasageri transportaţi de companie şi, în acelaşi timp, să majoreze încasările companiei, alături de introducerea unor servicii comerciale noi pe trenurile companiei, de la servicii de curierat la servicii de internet.