Un număr de 28 de trenuri au înregistrat întârzieri cumulate de peste 800 de minute la intrarea şi ieşirea din Gara de Nord din Bucureşti. Acestea au fost nevoite să staţioneze circa 30 de minute fiecare în staţiile Periş şi Buftea, în intervalul orar 07.00 - 12.00. Situaţia a fost cauzată de un furt al cablurilor de semnalizare şi de la instalaţiile de alimentare cu energie ale acestora."Pe relaţia Periş - Buftea persoane necunoscute au tăiat cablurile de semnalizare şi de
Un număr de 28 de trenuri au înregistrat întârzieri cumulate de peste 800 de minute la intrarea şi ieşirea din Gara de Nord din Bucureşti. Acestea au fost nevoite să staţioneze circa 30 de minute fiecare în staţiile Periş şi Buftea, în intervalul orar 07.00 – 12.00. Situaţia a fost cauzată de un furt al cablurilor de semnalizare şi de la instalaţiile de alimentare cu energie ale acestora.
„Pe relaţia Periş – Buftea persoane necunoscute au tăiat cablurile de semnalizare şi de la instalaţiile de alimentare cu energie”, a anunţat CFR SA.
Deşi problemele au fost semnalate încă de luni seara, în jurul orei 18.45, finalizarea reparaţiilor a fost posibilă abia marţi, la ora 12.10. „Primele informaţii pe această temă le-am primit de ieri de la ora 18.45, dar în cursul nopţii nu s-a putut lucra, din cauza temperaturilor scăzute, astfel încât am fot nevoiţi să aşteptăm până dimineaţa”, au declarat pentru Capital.ro, reprezentanţii CFR Infrastructură.
Între timp, până la remedierea situaţiei, trenurile au circulat alternativ între cele două staţii, prin semnal radio. „Cablurile au fost tăiate pe ambele fire de mers, iar trenurile au staţionat în cele două staţii până au primit semnalul de plecare. S-a circulat alternativ, iar după ce un tren trecea de zona afectată, se comunica prin radio”, au precizat reprezentanţii CFR SA.