În cadrul ședinței Consiliului General al Municipiului București (CGMB), Primăria Capitalei a anunțat că s-au aprobat două proiecte care au ca scop sprijinirea celor 100 de familii care, acum mai bine de doi ani, au primit repartiție în locuințe sociale într-un bloc din Prelungirea Ghencea. Acesta nu este nici acum finalizat.
Unele familii vor beneficia de locuințe atribuite de către Primăria Municipiului București, pe o perioadă de 12 luni, cu posibilitatea de prelungire până la finalizarea lucrărilor, în timp ce alte familii vor beneficia de prelungirea cu un an a perioadei de acordare a sprijinului financiar destinat avansului şi garanţiei, în vederea închirierii de locuinţe. Viceprimarul general Stelian Bujduveanu a fost cel care a inițiat ambele proiecte aprobate astăzi de către CGMB.
„Consiliul General al Municipiului Bucureşti a aprobat astăzi două proiecte de hotărâre foarte importante, prin care se soluţionează provizoriu situaţia celor peste 100 de familii care au primit acum mai bine de doi ani repartiţie de locuinţe sociale în blocul din Prelungirea Ghencea, care se afla în construire, şi nici acum nu este finalizat. Ambele proiecte sunt inţiate de viceprimarul general Stelian Bujduveanu”, a anunțat luni Primăria Municipiului București pe pagina de Facebook.
Ajutorul va veni sub două forme
Potrivit anunțului, măsurile de sprijin pentru aceste familii vor veni sub două forme.
„Primăria vine în ajutorul familiilor în două moduri. Unele familii vor beneficia de locuinţe atribuite de Primărie, pentru o perioadă de 12 luni, cu posibilitatea de prelungire până la finalizarea lucrărilor. Este vorba despre locuinţe provenite din vacanţe succesorale, care se află în administrarea Administraţiei Fondului Imobiliar. Alte familii vor beneficia de prelungirea cu un an a perioadei de acordare a sprijinului financiar destinat avansului şi garanţiei, în vederea închirierii de locuinţe. Ajutorul este de 2.500 de lei pentru o unitate locativă cu o cameră, 3.000 de lei – două camere şi 3.500 de lei – trei camere. Acesta se acordă o singură dată, prin transfer bancar”, a transmis Primăria Municipiului București.
De ce acte este nevoie?
Instituția a comunicat, de asemenea, și ce acte vor trebui depuse la Direcţia Generală de Asistenţă Socială a Municipiului Bucureşti pentru primirea ajutorului.
„- cerere;- copia notei de atribuire;
– extrasul de cont;- copia actului de identitate;
– declaraţie pe propria răspundere prin care solicitantul se angajează să depună, în termen de 15 zile de la încasarea ajutorului destinat plăţii avansului şi garanţiei, contractul de închiriere a unităţii locative”, se mai arată în postarea Primăriei Municipiului București de pe rețelele de socializare.