Cu un coupe deja livrat și alte două variante cabrio pe lista de așteptare, Chevrolet Camaro poate intra pe lista exclusivistă a mașinilor cu vânzări care pot fi numărate pe degetele de la o mână.
Lansat pe piața europeană în luna noiembrie a anului trecut, modelul Camaro al celor de la Chevrolet a devenit rapid o mașină de statut pentru bărbații dornici de o imagine puternică. Conform lui Cătălin Manta, șeful Chevrolet România, o variantă coupe a muscle-car-ului a fost deja livrată iar alte două versiuni cabrio au fost comandate iar clienții le așteaptă în prima parte a verii. Poate părea puțin însă, dacă avem în vedere că vorbim despre un vehicul cu un propulsor V8 de 6,2 litri alimentat cu benzină, care consumă în regim mixt peste 13 l/100km, este clar că orice potențial client trebuie să își facă o mulțime de calcule în care să includă taxe, costuri de întreținere și utilizare înainte de a decide să plătească suma minimă de 44.900 de euro pentru o versiune coupe sau de 49.900 pentru decapotabilă. La aceste prețuri se adaugă alte câteva mii de euro în cazul în care clientul are pretenția de a achiziționa un Camaro purtând pe caroserie o emblemă aniversară a mărcii Chevrolet sau o ediție specială. De altfel, chiar primul vehicul livrat în România a beneficiat de pachetul aniversar de 45 de ani al cărui cost suplimentar este de 2.000 de euro.
Prin urmare, cele trei mașini vândute deja pot însemna, în contextul actual al pieței românești, o adevărată victorie. „Judecând după cererile de ofertă pe care le-am înregistrat până acum, suntem îndreptăţiţi să credem că Chevrolet Camaro va avea succes în România; bineînţeles că nu vorbim de volume mari ţinând cont ce este un model de nişă, însă discutăm despre o cerere îmbucurătoare pentru acest segment”, a declarat Nicolae Sorescu, directorul general al Rădăcini Motors, singurul dealer din România care a primit acceptul de a comercializa și oferi servicii post vânzare pentru acest model.
Dacă vă întrebați încă ce rost are acest model pe piață, cine îi sunt concurenții și de ce are un nume atât de ciudat, iată și explicația oficială. Odată cu lansarea primei variante a modelului Camaro, în septembrie 1966, oficialii americani au declarat celor prezenți la eveniment că vehiculul ar trebui să fie „un „animal mic, dar feroce, care se hrăneşte cu Mustangi“, aluzie directă la vehiculul concurent produs de conaționalii de la Ford.
Conform oficialilor Chevrolet România, în acest an, variantele superioare de echipare ale modelelor companiei vor avea în dotare noul sistem MyLink. Acesta afişează datele din smartphone pe ecranul tactil color cu diagonală de şapte inch. De îndată ce smartphone-ul este conectat, listele de redare personale, galeriile foto, agendele telefonice, fişierele video şi alte fişiere media şi date stocate, precum o aplicaţie specială de navigaţie, pot fi accesate prin intermediul ecranului tactil al sistemului infotainment.
De asemenea, românii vor putea achiziționa în curând modelul Cruze cu face-lift, iar din toamnă va fi disponibil și noul Malibu. La începutul acestui an , Chevrolet a inclus în oferta modelului Aveo variante diesel de motorizare cu puteri cuprinse între 75 CP și 95 CP.
Citește și: