Chevrolet Spark, liderul necontestat din segmentul mini

Marca Chevrolet a înregistrat, în primele nouă luni din 2010, o creştere a vânzărilor de peste 26% în România, modelele auto comercializate sub acest brand ocupând locul 6 în urcare cu patru poziţii faţă de perioada similară din 2009, se arată într-un comunicat de presă al Chevrolet România.

Potrivit sursei citate, cea mai mare creştere a cotei de piaţă dintre mărcile de import au înregistrat, în intervalul ianuarie – septembrie a.c, o creştere de 1,65%.
Totodată, Chevrolet a livrat, în primele nouă luni ale anului, 3.609 autoturisme, urcând astfel patru locuri până pe poziţia a 6-a în topul celor mai vândute zece maşini din România.
Din totalul consemnat, noul Chevrolet Spark este liderul necontestat din segmentul mini, cu o cotă de piaţă de 32,5%, în septembrie, şi de 34,6% în primele nouă luni din 2010.
Noul Spark, echipat standard cu motorizări Euro 5 (taxa de poluare zero), aer condiţionat, 6 airbaguri, ESC, ABS, asistenţă la frânare, radio CD-MP3 cu USB, geamuri electrice faţă, poate fi achiziţionat cu preţuri începând de la 5.199 euro, cu TVA şi primele de casare incluse.
Un alt model produs de General Motors care se vinde bine în România este Chevrolet Aveo, care, potrivit datelor APIA, a ajuns la o cotă de piaţă de 12,5%, în septembrie, şi de 10,8% în perioada ianuarie – septembrie, în segmentul B.
La clasa C, modelul Chevrolet Cruze a atins o cotă de piaţă de 3,8% în primele nouă luni ale anului, şi de 5,7%, în septembrie.
Cruze este vedeta WTCC 2010 , unde, înainte cu două etape de final, deţine locul I atât în clasamentul producătorilor, cât şi în cel al piloţilor.
Conform Chevrolet România, în decursul anului viitor, în România vor ajunge încă cinci noi modele, ocazie cu care îşi va sărbători şi cei 100 de ani de existenţă.
Chevrolet este cea mai importantă marcă internaţională a GM, cu vânzări anuale de peste 4,5 milioane de autovehicule în peste 130 de ţări.
SURSA: Agerpres