Chevrolet îşi menţine cota de piaţă de 2,2%, în Europa, în primele şase luni ale anului, deşi vânzările au înregistrat o scădere de 21,5%.
Chevrolet a vândut, în primul semestru, pe piaţa europeană 211.230 de unităţi, faţă de 269.319 de modele în perioada similară din 2008, ceea ce înseamnă o scădere de 21,5 de procente. Cele mai multe maşini au fost vândute în Europa de Vest, 82.400 de unităţi, în timp ce în Europa Centrală şi de Est vânzările au înregistrat un recul.
În primul semestru al anului, Chevrolet a înregistrat creşteri semnificative de vânzări, în special, în Franţa şi Germania, cu peste 4.000 de autovehicule înmatriculate în fiecare dintre cele două ţări, reprezentând o creştere cu 95%, respectiv 35%.
Pe piaţa locală, Chevrolet a înregistrat, în trimestrul doi, o creştere de 74%, comparativ cu trimestrul întâi al acestui an.