Chevrolet Volt are peste 33.000 de potenţiali cumpărători

Pentru a arata ca viitorul model electric de la General Motors, Chevrolet Volt, va avea un adevarat succes pe piata, un admirator al acestui model a realizat o lista a unor posibili cumparatori ai masinii pe baza datelor furnizare de acestia pe site-ul sau, GM-Volt.com. Lyle Dennis, doctor neurolog din New-York si entuziast admirator al bateriei electrice realizare de GM, a analizat datele stranse de el pe site-ul propriu si a aratat ca 33.411 de persoane s-au inscris pe o lista fictiva de cump

Pentru a arata ca viitorul model electric de la General Motors, Chevrolet Volt, va avea un adevarat succes pe piata, un admirator al acestui model a realizat o lista a unor posibili cumparatori ai masinii pe baza datelor furnizare de acestia pe site-ul sau, GM-Volt.com.

Lyle Dennis, doctor neurolog din New-York si entuziast admirator al bateriei electrice realizare de GM, a analizat datele stranse de el pe site-ul propriu si a aratat ca 33.411 de persoane s-au inscris pe o lista fictiva de cumparatori ai modelului Chevrolet Volt atunci cand acesta va aparea pe piata.

Lista arata ce cei mai multi cumparatori ar putea fi din California, Texas, Florida si Michigan. Pe lista se aflau eventuali cumparatori si din alte 46 de tari din afara SUA.

Conform statisticii efectuate de Lyle Dennis cu ajutorul site-ului sau, mare parte dintre eventualii cumparatori ar fi dispusi sa plateasca in medie pentru noul model GM 31.261 de dolari, mai putin decat pretul de 40.000 de dolari anuntat de producatorul auto.

Cu toate ca General Motors, la fel ca si alti producatori auto, nu dezvaluie detalii despre modelele aflate in faza de proiect, de data aceasta producatorul auto din Detroit a lansat spoturi publicitare si a consultat o serie de fani ai marcii.

Lyle Dennis a organizat, de asemena, in timpul Show-ului Auto de la New York, o intalnire intre fanii Volt si conducerea GM pentru a arata producatorului auto ca noul model electric va avea sprijin pe piata inca din primele clipe de la lansare.

Sursa: The Economic Times