China a devenit cel mai mare constructor mondial de automobile în 2008, cu o cotă de piaţă de 17,2%, depăşind Germania şi SUA, ţări în care industriile auto se confruntă cu scăderea vânzărilor ca urmare a crizei economice.Germania, cu o cotă de piaţă la nivel mondial de 14,7%, şi SUA, cu 14,6%, au fost depăşite anul trecut de constructorii auto chinezi, potrivit unui raport al asociaţiei producătorilor auto germani VDMA, citat de Mediafax.De asemenea, piaţa auto din China
China a devenit cel mai mare constructor mondial de automobile în 2008, cu o cotă de piaţă de 17,2%, depăşind Germania şi SUA, ţări în care industriile auto se confruntă cu scăderea vânzărilor ca urmare a crizei economice.
Germania, cu o cotă de piaţă la nivel mondial de 14,7%, şi SUA, cu 14,6%, au fost depăşite anul trecut de constructorii auto chinezi, potrivit unui raport al asociaţiei producătorilor auto germani VDMA, citat de Mediafax.
De asemenea, piaţa auto din China a înregistrat în martie un nivel record de 1,11 milioane de maşini vândute, faţă de declinul consemnat în SUA şi Europa.