Astfel, compania cu sediul în provincia Hubei, va lansa 18 noi modele sub brandurile Fengshen şi Xiaokang, până acum având doar patru modele proprii Fengshen în producţie. Potrivit directorului Zhu Fushou, compania va merge pe două fronturi, atât cu brandurile proprii, cât şi cu automobilele produse în cadrul unor joint-venture-uri cu producători consacraţi. Dongfeng va produce anul acesta aproape 3 mil. unităţi, majoritatea largă (90%) fiind rezultate în urma parteneriatelor cu Honda, Nissan, Kia şi PSA Peugeot Citroen.
Principalii producători auto chinezi, cu toţii companii de stat ca şi Dongfeng – SAIC Motor Corp, FAW Group, Chang’an Automobile Group, Beijing Automobile Group şi Guanzhou Automobile Group – au cu toţii parteneriate foarte lucrative cu mărci auto străine însă brandurile proprii nu sunt competitive. Cota de piaţă a automobilelor sub branduri autohtone este în scădere în China, atingând în primele nouă luni ale acestui an 29%, cu 1,5% mai puţin ca în aceeaşi perioadă a anului trecut. O problemă în plus o reprezintă şi piaţa second-hand, o bună parte dintre chinezi preferând maşinile străine uzate celor chinezeşti noi.
China atacă piaţa auto cu Fengshen şi Xiaokang
20 decembrie 2011, 10:54
Ultima modificare în 20 decembrie 2011, 12:54
Dongfeng Motor Corp, al doilea mare constructor de automobile al Chinei după vânzări, a anunţat că va investi 4,7 mld. dolari în propriile branduri auto în următorii cinci ani. Până în 2016, Dongfeng îşi propune să vândă 3 mil. autovehicole, din care o treime vor fi vehicole comerciale.
Etichete: automobile,
china
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook