Astfel, compania cu sediul în provincia Hubei, va lansa 18 noi modele sub brandurile Fengshen şi Xiaokang, până acum având doar patru modele proprii Fengshen în producţie. Potrivit directorului Zhu Fushou, compania va merge pe două fronturi, atât cu brandurile proprii, cât şi cu automobilele produse în cadrul unor joint-venture-uri cu producători consacraţi. Dongfeng va produce anul acesta aproape 3 mil. unităţi, majoritatea largă (90%) fiind rezultate în urma parteneriatelor cu Honda, Nissan, Kia şi PSA Peugeot Citroen.
Principalii producători auto chinezi, cu toţii companii de stat ca şi Dongfeng – SAIC Motor Corp, FAW Group, Chang’an Automobile Group, Beijing Automobile Group şi Guanzhou Automobile Group – au cu toţii parteneriate foarte lucrative cu mărci auto străine însă brandurile proprii nu sunt competitive. Cota de piaţă a automobilelor sub branduri autohtone este în scădere în China, atingând în primele nouă luni ale acestui an 29%, cu 1,5% mai puţin ca în aceeaşi perioadă a anului trecut. O problemă în plus o reprezintă şi piaţa second-hand, o bună parte dintre chinezi preferând maşinile străine uzate celor chinezeşti noi.