Din totalul menționat, cele mai multe vehicule au fost asamblate în regiunea Asia-Oceania (40,9 milioane). Pe locul secund se clasează cele 27 de state grupate în Uniunea Europeană (16,9 milioane unități), iar pe trei se află continentele americane cu 16,6 milioane unități.
Este interesant de observat că zona America (America de Nord, Centrală și de Sud) a înregistrat o creștere (+32,2%) mai mare decât zona Asia-Oceania (+28,8%), fapt ce confirmă datele preliminare care arătau că această parte a lumii și-a încetinit creșterea în privința producției de vehicule. Nici partea estică a continentului european nu pare să mai crească atât de susținut ca în urmă cu doi-trei ani. Astfel, dacă producția din cele 15 state ale vechii UE a crescut cu 11,7%, noii membri ai UE au crescut cu doar 8,8%.
Clasamentul țărilor producătoare de vehicule are ca lider detașat China, cu 18,26 milioane de vehicule, urmată de Japonia cu 9,62 milioane și SUA cu 7,76 milioane. În topul producției de autoturisme, segment care a urcat anul trecut la nivel mondial la peste 58,26 milioane de unități, conduce tot China cu 13,89 milioane de mașini, urmată de Japonia cu 8,30 milioane și Coreea de Sud cu 3,86 milioane.
Conform OICA, România a produs anul trecut 350.912 vehicule, în creștere cu 18,4% față de 2009, dintre care 323.587 autoturisme (+15,8%), 27.270 vehicule comerciale ușoare (+60,5%) și 55 vehicule comerciale grele (-70,7%). O producție de vehicule apropiată de cea a României au înregistrat Belgia (338.290 unități) și Taiwan (303.456 unități).