Din cauza faptului ca pe piata americana inregistreaza vanzari din ce in ce mai slabe, lantul de restaurante fast-food KFC se gandeste serios sa ia cu asalt piata chineza, care ar putea fi singura solutie de relansare a profitului. Insa, ca toate companiile straine din China, de la producatori de telefoane mobile pana la designeri de haine, lanturile de restaurante fast-food si-au dat seama ca nu pot avea profit pe piata chineza fara sa se adaptaeze la gusturile locale si lifes
Din cauza faptului ca pe piata americana inregistreaza vanzari din ce in ce mai slabe, lantul de restaurante fast-food KFC se gandeste serios sa ia cu asalt piata chineza, care ar putea fi singura solutie de relansare a profitului.
Insa, ca toate companiile straine din China, de la producatori de telefoane mobile pana la designeri de haine, lanturile de restaurante fast-food si-au dat seama ca nu pot avea profit pe piata chineza fara sa se adaptaeze la gusturile locale si lifestyle-ul chinezesc.
Asa ca strategia de cucerire a pietei din China adoptata de KFC impune introducerea de noi feluri de mancare, specifice chinezilor, pe care acestia sa le poata consuma in fiecare zi in drum spre locul de munca sau in timpul calatoriilor.
David Novak, director la Yum, parte a KFC, a aratat ca se doreste ca numarul restaurantelor din China sa ajunga la 20.000.
Yum a fost prima companie straina de fast food care a intrat in China, deschizand primul restaurant in 1987. De atunci, Yum a devenit cea mai mare retea de restaurante din china, cu vanzari anuale de 2 miliarde de dolari si cu 2.500 de restaurante KFC si Pizza Hut.
Data: 5 mai 2008
Sursa: Guardian