Deși este prezent pe piața italiană de mai bine de patru ani, Great Wall a comercializat până acum doar mașini alimentate cu benzină. Conform oficialilor chinezi, lansarea motorizărilor diesel a fost cauzată de preferința europenilor și, mai ales, a italienilor, pentru astfel de mașini. În prezent, conform Asociației Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA) peste 40% dintre autovehiculele noi comercializate în Peninsulă sunt dotate cu propulsoare diesel.

Chinezii susțin că noul model Wingle 2.0 Diesel, cu sistem common-rail produs de Robert Bosch GmbH și turbocompresor cu geometrie variabilă poate îndeplini normele de depoluare Euro5. Încrezători în succesul acestui model, cei de la Great Wall au anunțat deja că, până la finalul acestui an, vor mai exporta către Europa încă 1.657 de vehicule Wingle diesel precum și alte 300 cu motoare alimentate cu benzină. Ambele tipuri de motoare au fost omologate în Uniunea Europeană, cel pe benzină în 2009, iar cel diesel anul trecut.

 
În primele cinci luni din acest an italienii au achiziționat 535 de modele pick-up produse de Great Wall. Cota chinezilor din piața italiană este în acest moment de 0,06%, asemănătoare cu cea a Chrysler (0,06%) și Land Rover (0,07%).

Pe lângă creșterea atenției acordate pieței italiene, Great Wall este pregătit să demareze și vânzările de mașini produse în Bulgaria, la mica uzină construită în colaborare cu Litex Motors. Presa bulgară a anunțat recent că producția de modele Voleex C10, Hover H5 și Wingle va demara în acest an. Agenția Novinite susține că Voleex C10 va fi cel mai ieftin autoturism de pe piața Uniunii Europene.

Conform unor surse nedezvăluite de jurnaliștii bulgari, hatchback-ul de clasă B va avea, în Bulgaria, un preț cu TVA de 12.500 de leva, adică nu mai mult de 6.400 de euro. De asemenea, prețurile minime pentru celelalte două vehicule asamblate la sud de Dunăre din piese fabricate în Asia vor fi de 25.000 leva (12.800 euro) pentru SUV-ul Hoover și 20.000 de leva (10.250 euro) pentru pick-up-ul Wingle.