De asemenea, ZTE, companie care anul trecut a vândut 15 milioane smartphone-uri şi în acest an ar putea să vândă până la 50 milioane unităţi, va lansa primele sale două telefoane-tabletă în acest an, scrie Agerpres.
"Strategia noastră de dezvoltare este transformarea dintr-un furnizor de echipamente de telecomunicaţii spre un furnizor de soluţii integrate", a declarat directorul executiv al ZTE, He Shiyou. Potrivit acestuia, dispozitivele mobile vor fi responsabile pentru 50% din vânzările totale ale ZTE în creştere faţă de 40% în prezent. "Vrem să venim cu următoarea generaţie a produselor de genul Galaxy Note, o combinaţie între un telefon mobil şi tabletă", a declarat la rândul său directorul de strategie de la ZTE, Lv Qianhao.
Cu toate acestea analiştii sunt de părere că firma chineză va avea dificultăţi pe piaţa telefoanelor high-end. "Oamenii care cumpără produse Apple şi Samsung sunt conştienţi de valoarea brandului, astfel că ar putea să nu rişte să cumpere o marcă puţin cunoscută, în special una din China. Nimeni din afara Chinei nu cunoaşte marca ZTE", a declarat analistul Ovum, Adam Leach.
Potrivit firmei de cercetare de piaţă Gartner un număr total de 472 milioane de smartphone-uri au fost vândute la nivel global anul trecut, iar analiştii de la Credit Suisse estimează că vânzările de telefoane mobile inteligente vor trece pragul de un miliard de unităţi până în 2014.