Profitul Daimler a urcat la 1,18 miliarde de euro în perioada ianuarie-martie 2011, faţă de 612 milioane de euro în perioada similară din 2010.

Vânzările de maşini Mercedes-Benz au sprijinit, de asemenea, câştigurile trimestriale solide, cererea de pe pieţele emergente ajutând piaţa auto mondială.

În perioada ianuarie – martie 2011, veniturile Daimler au urcat cu 15%, la 24,67 miliarde de euro (36,60 miliarde de dolari), în special datorită avansului de 31% la divizia de camioane.

În primul trimestru din 2011, Daimler a vândut 461.700 maşini şi vehicule comerciale în întreaga lume, cu 15% mai multe decât în perioada similară din 2010.

La 31 martie 2011, Daimler avea 261.718 de angajaţi în întreaga lume, din care 164.131 în Germania. Datorită cererii solide pentru vehiculele sale, producătorul auto german estimează că numărul angajaţilor săi va creşte anul acesta.