Burberry Group Plc, cel mai mare producător britanic de bunuri de lux, a anunţat că are în plan accelerarea expansiunii pe piaţa din Statele Unite, după ce mai multe spaţii de retail bine amplasate au fost fie eliberate, fie sunt disponibile cu o chirie mică. "Spaţii comerciale despre care am crezut că nu vor fi libere pentru mulţi ani, sunt acum disponibile", a declarat Stacey Cartwright, CEO-ul companiei. Acesta a adăugat că a găsit pe piaţa din Statele Unite spaţii de retail
Burberry Group Plc, cel mai mare producător britanic de bunuri de lux, a anunţat că are în plan accelerarea expansiunii pe piaţa din Statele Unite, după ce mai multe spaţii de retail bine amplasate au fost fie eliberate, fie sunt disponibile cu o chirie mică.
„Spaţii comerciale despre care am crezut că nu vor fi libere pentru mulţi ani, sunt acum disponibile”, a declarat Stacey Cartwright, CEO-ul companiei. Acesta a adăugat că a găsit pe piaţa din Statele Unite spaţii de retail care au câteva luni de chirie gratis sau multe alte facilităţi.
Astfel, Burberry şi-a început ofensiva prin deschiderea unei locaţii în Indianapolis, într-ul mall în care se regăsesc şi alţi producători de renume precum Tiffany & Co.
Un alt factor care a determinat compania britanică să dorească extinderea pe piaţa americană este slaba prezenţă pe care o are comparativ cu producătorii concurenţi. „Ţinând cont că Burberry este puţin în urmă cu prezenţa geografică, faţă de LVMH de exemplu, pasul pe care îl face este unul prefect justificat”, a decarat Alessandra Coppola, analist al Standard & Poor’s Equity Research.
Grupul britanic a afişat o pierdere de 6 milioane de lire sterline (9,3 milioane de dolari) în anul fiscal 2008/2009, faţă de un profit de 135,2 milioane de lire, în anul precedent.
SURSA: Bloomberg