”Este o creștere normală datorită proiectelor noi pe care le vom lansa. Vom face eforturi și mai mari pentru turismul intern”, a declarat miercuri Marius Pandel, CEO Christian Tour. Anul trecut, vânzările au fost de 52 milioane de euro, faţă de 45 milioane de euro în 2013.
“Anul trecut, în total, pe plan intern și extern, am trimis în vacanță peste 180.000 de amatori de călătorii, înregistrându-se o cheltuială medie per turist de aproximativ 290 – 300 euro (raportat la un sejur de șapte zile, transportul fiind inclus)”, a mai spus Marius Pandel.
Gradul de umplere a curselor – 42 de chartere săptămânale – a fost de 95%. De asemenea, în 2014, numărul de agenții (branch-uri) Christian Tour a ajuns la 30, odată cu deschiderile sediului nou de la Chișinău și ale altor sedii în Suceava, Piatra Neamț, Buzău, Gara de Nord – București.
Iar destinațiile externe preferate de turiști au fost Creta, Corfu, Thassos, Rodos, Zakynthos (Grecia), Antalya (Turcia), Mallorca (Spania) și Dubai.
Ca noutăţi pentru 2015, Pandel a punctat pachetele turistice către Madeira, Egipt și Tunisia, dar și pachete de croaziere cu grupuri organizate pentru Marea Nordului, Marea Baltică sau Marea Arabiei. O altă noutate o reprezintă cele două chartere care vor pleca din Chișinău către Insula Creta şi Insula Mallorca. Creșterea numărului de agenții ale celui mai mare tour operator de vacanțe charter din piața autohtonă va continua cu deschiderea a încă două sedii în București. Christian Tour deține în acest moment 29 de agenții proprii în toată România, plus o filială la Chișinău.