Tranzacția, care depășește 1 milion de euro, urmează să fie finalizată până la 31 decembrie 2024, conform informațiilor oficiale transmise de Christian Tour.

Agențiile TUI Travel Center România devin parte integrantă a Christian Tour

În urma tranzacției, agențiile din rețeaua TUI Travel Center România vor fi supuse unui proces de rebranding, devenind parte integrantă a Christian Tour. TUI Travel Center România a fost deținută anterior de German Touristik, o entitate din cadrul Memento Group, care va continua să opereze ca Tour Operator sub propriul brand.

Activitatea German Touristik se va concentra pe segmentul B2B, oferind cazări și zboruri charter ultra low-cost pentru peste 1.000 de agenții partenere din România.

„Christian Tour, cea mai mare agenţie de turism din ţară, preia reţeaua de agenţii a TUI Travel Center România, devenind astfel compania cu cel mai mare număr de agenţii fizice, la nivel naţional. În urma acestei tranzacţii, reţeaua TUI Travel Center România va parcurge un proces de rebranding, toate agenţiile sale devenind Christian Tour.

Anterior, TUI Travel Center România era deţinută, cu tot cu reţeaua de agenţii, de compania German Touristik, entitate din Memento Group”, a transmis compania.

vacanta, turism
SURSĂ FOTO: Dreamstime

Această achiziție face parte dintr-un efort strategic de consolidare a afacerii

Cristian Pandel, CEO și președintele Christian Tour, a subliniat că această achiziție face parte dintr-un efort strategic de consolidare a afacerii în vederea pregătirii pentru o eventuală listare la bursă.

El a explicat că preluarea integrală a companiilor din portofoliul grupului a fost esențială pentru asigurarea unui model de business solid.

„În ultima vreme, am făcut eforturi financiare şi structurale considerabile pentru a ne pregăti listarea la bursă. Am preluat în totalitate structuri sau companii în care eram acţionari, sau chiar acţionari majoritari, pentru a ne fortifica poziţia pe piaţă şi a ne asigura toate componentele necesare unui business sănătos şi de succes în turism – de la linia aeriană AnimaWings, care a devenit 100% românească anul acesta, la reţeaua de agenţii, de la jucători locali, la agenţii ce oferă experienţe nişate de travel.

Avem acum un portofoliu impresionant, cu un mix de produse şi servicii pe care le oferim clienţilor noştri, omnichannel, iar în etapa următoare ne propunem să devenim şi cea mai mare platformă de turism online din ţară”, a transmis Cristian Pandel, CEO şi preşedinte Christian Tour.

Christian Tour plănuiește să ajungă la un total de 80 de puncte de vânzare fizice în România până la începutul anului 2025, inclusiv cele 15 agenții preluate de la TUI Travel Center.

În acest fel, compania își va consolida poziția de lider pe segmentul retail în turism, oferind o acoperire națională extinsă.