Sosit în România alături de Jean-Philippe Parain, vicepreşedinte al BMW Group responsabil cu vânzările de pe întreg continentul european, Christoph von Tschirschnitz a explicat într-o discuție cu un grup restrâns de jurnaliști români că piețele mici, precum România, „sunt foarte importante pentru că asigură creșterea”. În plus, oficialul german a declarat că politica întregului grup este aceea de a trata la fel clienții din orice zonă a globului. „Să nu uităm că avem clienți care călătoresc. Și văd exact cum vindem și ce servicii oferim în celelalte țări, solicitând ulterior un tratament echitabil. E normal să fie așa. În plus, trebuie să avem o rețea puternică și în zona post-vânzare, nu doar pentru clienții români, ci și pentru cei care tranzitează țara și au nevoie de reparații. Noi ne tratăm la fel clienții din întreaga lume”, a declarat preşedinte al BMW Group Europa Centrală şi de Est.
Totodată, Christoph von Tschirschnitz a arătat de ce BMW continuă să își echipeze mașinile cu motoare diesel în ciuda existenței unui curent care blamează acest sistem de propulsie. „Noi continuăm să investim în diesel. Colegii noștri lucrează deja la viitoarea generație de astfel de motoare. Opinia noastră este că povestea diesel va continua pe măsură ce investim în noi sisteme de propulsie. Rămâne de văzut cât timp piețele vor mai cere motoare diesel. România, de exemplu, este una dintre țările care au o cerere mare de mașini cu acest sistem de propulsie”, a menționat oficialul BMW care are în subordine divizia din România a mărcii bavareze.