În perioada iulie-septembrie 2016, înmatriculările grupului Renault au crescut cu 16% până la 721.741 vehicule, pe o piaţă globală care a înregistrat un avans de 5%. Pe piaţa din Europa, care a înregistrat un avans de 5,3%, înmatriculările Renault au crescut cu 11,3%, astfel că cota de piaţă a grupului a crescut cu 0,5 puncte până la 9,5%.
Vânzările de automobile marca Renault au crescut cu 8,1%, graţie succesului noilor modele Mégane, Kadjar, Espace şi Talisman. Vânzările de automobile marca Dacia au crescut cu 22,1%, graţie mai ales modelelor Sandero Stepway şi Duster.
În aceste condiţii, Renault şi-a confirmat obiectivele anuale, în special o creştere a cifrei de afaceri şi o îmbunătăţire a marjei operaţionale a grupului. În plus, Renault estimează că piaţa mondială va înregistra o creştere record de 1,7% comparativ cu 2015. Piaţa europeană, precum şi cea franceză, ar urma să înregistreze un avans de cel puţin 5%.
Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.